3D grafika (Visual Python)



Kazalo

Uvod v Vpython
Grafični objekti
Kaj lahko z objekti počnemo
Animacija
Vektorji
Krivulje
Seznami in polja
Krmiljenje oken (prikaz oken, osvetljevanje, položaj kamere)
Interakcija z miško ali tipkovnico
Gumbi, drsniki, menuji

Še več navodil

Zakaj bi se ukvarjali s 3D grafiko? Tako lahko svoje učenje popestrimo in morda dobimo dodatno motivacijo za programiranje.
To so poglavja za tiske, ki bi želeli kaj več. Posvetili se bomo okolju VPython, ki je precej preprosto, a hkrati predstavlja kar dober most proti morda bolj zahtevnemu programiranju računalniških iger in morda simulacij, pri katerih pa uporabljamo bolj zahtevne grafične pogone in bolj zahteven način programiranja.

Vendar nas lahko že uporaba VPythona navduši s svojimi rezultati.


Lahko bi si razvojno okolje VPython namestili na svoj računalnik. V našem primeru pa bomo uporabljali kar VPython v oblaku, ki ga najdemo na

https://www.glowscript.org/

Je prosto dostopen in ne potrebuje nobene namestitve na našem računalniku. Le registrirati se moramo.

Najprej si tu lahko ogledamo zanimive primere oziroma svetove.

  • Svoj pogled na tak svet lahko kot kamero približujemo ali oddaljujemo tako, da hkrati držimo levi in desni mišji gumb in premikamo miško.
  • Če pa držimo desni mišji gumb (ali CTRL gumb na tipkovnici) se s premikanjem miške vrtimo okoli prikazanega sveta.

Tu si lahko tudi ogledamo prikazanih programov in se z njo poigramo.