Pri risankah dosežemo animacijo tako, da vrsto sličic dovolj hitro
zamenjujemo, da dobimo vtis gibanja. Podobno je v Vpythonu. Vzpostaviti
moramo zanko, v kateri spreminjamo nekatere atribute objektov (verjetno
njihov položaj) in zanko ponavljamo dovolj hitro (tipično nekaj 10 krat
v sekundi).
Funkcija rate() pove programu, kako pogosto mora osveževati prikaz. Na primer rate(1) bi osveževala prikaz vsako sekundo, rate(1000), pa bi ga osveževala 100 krat na sekundo.
Kot primer si poglejmo spodnji program:
GlowScript 3.0 VPython |
Za animacijo planeta smo uporabili hitrost (velocity), ki je časovni odvod položaja. Za majhne časovne korake Dt, velja Dx = v Dt Zanka in s tem animacija se zaključi, ko položaj planeta v smeri x preseže 10. Domača naloga: Predelaj program tako, da se bo planet premikal v smeri osi y in to s pospeškom -10 m /s2. |
|
|
Za konec še bolj zanimiv in poučen ter lepo sprogramiran primer, ki že kar meji na igrico .
Oglej si kodo :
|