pos
|
Položaj oziroma sidro, h kateremu pripnemo gumb. Po tvorbi gumba tega ne moremo spreminjati.
|
text
|
Besedilo na gumbu. Spreminjamo ga lahko tudi kasneje. Besedilo ima lahko tudi oznake html.
|
color
|
To je barva besedila na gumbu. Lahko jo kadarkoli spreminjamo.
|
background
|
To je barva ozadja na gumbu. Lahko jo kadarkoli spreminjamo.
|
bind
|
Tu navajamo ime funkcije, ki bo klicana pri kliku na gumb. Po tvorbi gumba tega ne moremo več spreminjati.
|
disabled
|
Če je ta lastnost True, bo gumb posivel in ne bo več aktiven. To lahko kadarkoli spremenimo.
|
delete()
|
To v bistvu ni lastnost, pač pa metoda. Če je na primer B gumb, bo "B.delete()" gumb zbrisala z zaslona.
|
pos
|
Položaj oziroma sidro, h kateremu pripnemo gumb. Po tvorbi gumba tega ne moremo spreminjati.
|
text
|
Besedilo, ki se pojavi desno ob izbirnem gumbu na gumbu. Spreminjamo ga lahko tudi kasneje. Besedilo ima lahko tudi oznake html.
|
bind
|
Tu navajamo ime funkcije, ki bo klicana pri kliku na gumb. Po tvorbi gumba tega ne moremo več spreminjati.
|
checked
|
Če je ta lastnost True, bo gumb poudarjen (izbran). To lahko kadarkoli spremenimo.
|
disabled
|
Če je ta lastnost True, bo gumb posivel in ne bo več aktiven. To lahko kadarkoli spremenimo.
|
delete()
|
To v bistvu ni lastnost, pač pa metoda. Če je na primer B gumb, bo "B.delete()" gumb zbrisala z zaslona.
|
pos
|
Položaj oziroma sidro, h kateremu pripnemo gumb. Po tvorbi gumba tega ne moremo spreminjati.
|
text
|
Besedilo, ki se pojavi desno ob izbirnem gumbu na gumbu. Spreminjamo ga lahko tudi kasneje. Besedilo ima lahko tudi oznake html.
|
bind
|
Tu navajamo ime funkcije, ki bo klicana pri kliku na gumb. Po tvorbi gumba tega ne moremo več spreminjati.
|
checked
|
Če je ta lastnost True, bo gumb poudarjen (izbran). To lahko kadarkoli spremenimo.
|
disabled
|
Če je ta lastnost True, bo gumb posivel in ne bo več aktiven. To lahko kadarkoli spremenimo.
|
delete()
|
To v bistvu ni lastnost, pač pa metoda. Če je na primer B gumb, bo "B.delete()" gumb zbrisala z zaslona.
|
pos
|
Položaj oziroma sidro, h kateremu pripnemo drsnik. Po tvorbi drsnika tega ne moremo spreminjati.
|
vertical
|
Če je True, bo drsnik postavljem navpično, sicer pa vodoravno (privzeto). Po tvorbi drsnika tega ne moremo več spreminjati.
|
bind
|
Tu navajamo ime funkcije, ki bo klicana po spremembi dsrnika . Po tvorbi drsnika tega ne moremo več spreminjati.
|
min
|
Minimalna vrednost na drsniku. Privzeto je enaka 0. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
max
|
Maksimalna vrednost na drsniku. Privzeto je enaka 1. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
step
|
Velikost koraka pri kliku ali vlečenju. Privzeta vrednost je 0.001*(max-min).
|
value
|
Trenutna vrednost drsnika (med min in max). Vrednost lahko nastavljamo programsko ali pa z načimi premiki.
Če vrednost spreminjamo programsko (slider.value = nekaj), se funkcija, povezana z bind, NE izvede, da ne bi prišlo do zmede.
|
length
|
Dolžina drsnika. Privzeto je drsnik dolg 400 pikslov. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
width
|
Širina drsnika. Privzeta vrednost je 10 pikslov. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
left
|
Rob na levi strani drsnika. Privzeta in hkrati minimalna vrednost je 12 pikslov. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
right
|
Rob na desni strani drsnika. Privzeta in hkrati minimalna vrednost je 12 pikslov. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
top
|
Rob nad drsnikom. Privzeta vrednost je 0 va vodoravni drsnik in 8 za navpični drsnik. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
bottom
|
Rob pod drsnikom. Privzeta vrednost je 0 va vodoravni drsnik in 8 za navpični drsnik. Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
align
|
Če je align enak 'left', bo drsnik prikazan na levi strani okna, če je enak 'right', bo drsnik na desni.
Privzeto je 'none' . Po tvorbi tega ne moremo več spreminjati.
|
disabled
|
Če je True, drsnik osivi in ni aktiven. To lahko kadarkoli spremenimo.
|
delete()
|
Če je na primer drsniku ime S, bo S.delete() zbrisal drsnik z zaslona.
|
pos
|
Položaj oziroma sidro, h kateremu pripnemo menu. Po tvorbi menuja tega ne moremo spreminjati.
|
choices
|
Seznam nizov, ki nastopajo v menuju, na primer ['pes', 'mačka', 'miška']. Ta seznam lahko spreminjamo tako, da
podamo nov seznam nizov.
|
selected
|
Izbrani niz, na primer 'mačka'. To lahko nastavimo programsko ali z našo izbiro v menuju.
|
index
|
Položaj izbranega niza v seznamu izbir, začenši z indeksom 0. To lahko nastavimo programsko ali z našo izbiro v menuju.
|
bind
|
Ime funkcije, ki bo klicana, ko izberemo postavko v menuju. Po tvorbi menuja tega ne moremo spreminjati.
|
disabled
|
Če je True, menu osivi in ni aktiven. To lahko kadarkoli spremenimo.
|
delete()
|
S to metodo zbrišemo menu z zaslona.
|
pos
|
Položaj oziroma sidro, h kateremu pripnemo vnosno polje. Po tvorbi polja tega ne moremo spreminjati.
|
bind
|
Ime funkcije, ki naj se izvede, ko pritisnemo tipko "Enter". Po tvorbi polja tega ne moremo spreminjati.
|
prompt
|
To je besedilo, prikazano levo od vnosnega polja. Če to polje zbrišemo, se zbriše tudi to besedilo.
|
type
|
Privzeto je ta atribut "numeric", lahko pa je tudi "string". Če je numeričen vhod, lahko vtipkamo izraze, kot je 3+2*sqrt(5.2e4).
Če je kaj narobe s takim izrazom, izpiše program napako in povezana funkcija ni klicana. Po tvorbi polja tipa ne moremo spreminjati.
|
width
|
Širina vhodnega polja v pikslih. Privzeto je 100. Po tvorbi polja širine ne moremo spreminjati.
|
height
|
Višina vhodnega polja v pikslih. Privzeto je 20. Po tvorbi polja višine ne moremo spreminjati.
|
text
|
Besedilo, prikazano v vhodnem polju. Nastavljeno je programsko ali pa ga vtipkamo mi.
|
number
|
Število ki je rezultat ocenitve uporabnikovega vtipkanega izraza, če je tip vhodnega polja numeričen (sicer pa je None).
Če torej v numerično vhopdno polje W vtipkamo 3 + 5, , bo W.text enak '3 + 5' w.number pa bo enak 8.
|
disabled
|
Če je True, bo vhodno polje posivelo in ne bo več aktivno.
|
delete()
|
Ta metoda zbriše vhodno polje z zaslona.
|