Python in želvja grafika:Demonstracija grafike




Komentar primera: In še nekaj zanimivih primerov:
Program ponazoruje različne možnosti želvje grafike. Najprej definiramo drugačno barvo ozadja. Program nato nariše in napolni nekaj zvezd. Med potekom tudi spremeni širino čopiča in hitrost risanja.

Prikazano je še risanje polja pik in s pomočjo zanke še čuden lik.

Primer rekurzije: risanje drevesa z vejami

Iteracije: Stavek for in gnezdene zanke

Iteracije: Stavek for - each, Risanje raznobarvnih krogov, lik želve

Primer s polnjenjem poligonov, risanjem pik...

Tekmovanje več želv od starta do cilja

Zanimiv vzorec, narisan s krogi različnih barv






Več dokumentacije o želvji grafiki s Pythonom

Skulpt may be licensed under:

  1. The MIT license.

  2. Or, for compatibility with Python, the PSFLv2.

Please note that this dual license only applies to the part of Skulpt that is included in the runtime, and not necessarily to surrounding code for build processing or testing. Tests are run using V8, and Closure Compiler, and some test code is taken from the tinypy and Python test suites, which may be distributed under different licensing terms.