Python in želvja grafika: Stavek for in gnezdene zanke




Komentar primera: In še nekaj zanimivih primerov:
Program uporablja zanko v zanki. Pri tem oporablja stavek for. Na ta način iterativno nariše rožo, sestavljeno iz zvezd. V programu tudi vidimo, kako lahko nastavimo hitrost risanja.

Možne variacije programa: lahko bi namesto stavkov for uporabljali zanko while. Lahko bi dodajali kakšno spreminjanje barv in širin črt pisala.

Primer rekurzije: risanje drevesa z vejami

Iteracije: Stavek for in gnezdene zanke

Iteracije: Stavek for - each, Risanje raznobarvnih krogov, lik želve

Primer s polnjenjem poligonov, risanjem pik...

Tekmovanje več želv od starta do cilja

Zanimiv vzorec, narisan s krogi različnih barv






Več dokumentacije o želvji grafiki s Pythonom

Skulpt may be licensed under:

  1. The MIT license.

  2. Or, for compatibility with Python, the PSFLv2.

Please note that this dual license only applies to the part of Skulpt that is included in the runtime, and not necessarily to surrounding code for build processing or testing. Tests are run using V8, and Closure Compiler, and some test code is taken from the tinypy and Python test suites, which may be distributed under different licensing terms.