Uvod v Python 3

Uvod
Moj prvi program
Aritmetika in aritmetično-logični operatorji
Krmiljenje programskega poteka
Nizi
Seznami
Terke
Slovarji
Funkcije
Moduli
Delo z datotekami
Datum in čas
Izjeme
Želvja grafika
3D grafika (VPython)

Zbirka nalog z rešitvami



Ne pozabimo: Bistvo programiranja ni to, da poznamo na pamet vse mogoče gradnike, ki jih nek jezik nudi.

Pomembno je, da ko naletimo na nek problem, ga znamo razumeti in poiskati njegovo rešitev!

Seveda ne gre brez vsaj osnovnega zanja o spremenljivkah, pa o ukazih za krmiljenje programskega poteka, in še, kako podatke vnašamo in izpisujemo rezultate.

Posamezna poglavja jemljimo bolj kot pregled vseh možnosti (ki pa se jih ne učimo na pamet). Bolj važno je, da vemo, kje kaj poiskati, ko to potrebujemo.

In se raje posvetimo nalogam!! Razumimo jih in iščimo morda drugačne rešitve.