Vprašanja
Več izbirna vprašanja
Katera od navedenih značilnosti NE velja za IS?
IS, ki zagotavlja interaktivno 'ad hoc' podporo managerjem pri odločanju imenujemo
Izhodna funkcija IS obsega
Ena od najbolj razširjenih praktičnih uporab umetne inteligence je razvoj in uporaba
Šolski IS, ki omogoča vnos in vpogled v ocene dijakov lahko opredelimo kot
Sistem za podporo odločanju uporabljamo, če smo se odločili za
Vhodna funkcija IS obsega
Katera od navedenih značilnosti NE velja za ekspertne sisteme?
Za katerega od navedenih IS moramo zagotoviti najvišjo stopnjo zanesljivost delovanja sistema?
Sestavljen je iz medsebojno povezanih komponent. | |
Sprejema vhod in ga na organiziran način predela v izhod. | |
Osnovne aktivnosti so zajemanje podatkov, obdelava, shranjevanje in posredovanje informacij. | |
Je neodvisen od programov in postopkov, ki zagotavljajo doseganje ciljev. |
IS, ki zagotavlja interaktivno 'ad hoc' podporo managerjem pri odločanju imenujemo
sistem za podporo odločanju. | |
managerski IS. | |
transakcijski IS. | |
vodstveni IS. |
Izhodna funkcija IS obsega
zajemanje in zbiranje vseh elementov, ki jih IS potrebuje za obdelavo. | |
posredovanje podatkov in informacij končnim uporabnikom. | |
nadzor in vrednotenje izhoda z namenom preverjanja doseganja ciljev IS. | |
preoblikovanje in obdelavo podatkov. |
Ena od najbolj razširjenih praktičnih uporab umetne inteligence je razvoj in uporaba
transakcijskih IS. | |
ekspertnih sistemov. | |
managerskih IS. | |
sistemov za podporo pisarniškemu poslovanju. |
Šolski IS, ki omogoča vnos in vpogled v ocene dijakov lahko opredelimo kot
sistem za podporo odločanju. | |
sistem za podporo pisarniškemu poslovanju. | |
transakcijski IS. | |
vodstveni IS. | |
ekspertni IS. |
Sistem za podporo odločanju uporabljamo, če smo se odločili za
sistematično odločanje. | |
naključno odločanje. | |
intuitivno odločanje. | |
izvedbo preprostih opravil. |
Vhodna funkcija IS obsega
zajemanje in zbiranje vseh elementov, ki jih IS potrebuje za obdelavo. | |
posredovanje podatkov in informacij končnim uporabnikom. | |
nadzor in vrednotenje izhoda z namenom preverjanja doseganja ciljev IS. | |
preoblikovanje in obdelavo podatkov. |
Katera od navedenih značilnosti NE velja za ekspertne sisteme?
Zmožnost pojasnjevanja rešitev. | |
Zmožnost delovanja pri nepopolnih podatkih. | |
Delovanje ES temelji na uporabi baze podatkov. | |
Zmožnost sklepanja. |
Za katerega od navedenih IS moramo zagotoviti najvišjo stopnjo zanesljivost delovanja sistema?
Za vodstvene IS. | |
Za ekspertne sisteme. | |
Za sisteme za podporo odločanju. | |
Za managerske IS. | |
Za transakcijske IS. |
Multi-select
Katero od navedenih skupin ljudi bi,v kontekstu informacijskih sistemov, opredelili kot končne uporabnike?
Katera od navedenih lastnosti velja za transakcijske IS?
Učni portali, ki omogočajo učenje na daljavo, so primer
Kdo sodeluje pri kreiranju baze znanja ekspertnega sistema?
Managerje. | |
Stranke. | |
Prodajalce. | |
Programerje. | |
Načrtovalce IS. | |
Eksperte oz. strokovnjake na nekem ozkem področju. |
Katera od navedenih lastnosti velja za transakcijske IS?
Velike količine elementarnih podatkov. | |
Veliko število uporabnikov. | |
Velika odgovornost pri odločanju. | |
Neodvisnost od okolja. | |
Posredovanje podatkov drugim informacijskim sistemom organizacije. |
Učni portali, ki omogočajo učenje na daljavo, so primer
transakcijskega IS. | |
sistema za podporo odločanju. | |
ekspertnega sistema. | |
impelmentacije e-učenja. | |
sistema za podporo pisarniškemu poslovanju. | |
odločitvenega modela. |
Kdo sodeluje pri kreiranju baze znanja ekspertnega sistema?
Eksperti. | |
Skrbnik (administrator) ekspertnega sistema. | |
Inženir znanja. | |
Programerji. | |
Sistemski analitiki. |
Sobesedilno izpolnjevanje
Preberi stavke in v prazen prostor vpiši eno od besed: arhitekturo ali infrastrukturo.
Internet uvrščamo med informacijsko
.SUPB uvrščamo med informacijsko
.Razredno statistiko uvrščamo med informacijsko
.
Sobesedilno izpolnjevanje
Preberi stavek in vpiši manjkajočo besedo
Odločitveni model v DEX-iju je sestavljen iz atributov, zalog vrednosti atributov in
koristnosti.
Sobesedilno izpolnjevanje
Preberi stavek in vpiši manjkajoči besedi.
E-poslovanje pomeni
poslovanje, M-poslovanje pomeni
poslovanje.
Sobesedilno izpolnjevanje
Preberi stavek in vpiši manjkajočo besedo.
Ekspertni sistemi, ki jih uporabljamo za dokazovanje trditev uporabljajo veriženje
.
Sobesedilno izpolnjevanje
Preberi stavek in vpiši manjkajočo besedo.
Vir podatkov za managerske informacijske sisteme je
IS.
Več izbirna vprašanja
Pri razvoju informacijskega sistema je potrebno informacijsko infrastrukturo prilagoditi informacijski arhitekturi.
Znanje pridobimo z interpretacijo informacij.
Značilnost transakcijskih IS je visoka stopnja agregacije podatkov.
Uvedba sistemov za podporo odločanju zmanjša potrebo po odločanju uporabnikov.
Uspešnost IS v neki organizaciji je neodvisna od učinkovitosti informacijske tehnologije, ki podpira poslovno strategijo podjetja.
Ekspertni sistemi, ki pri sklepanju uporabljajo 'veriženje naprej' se uporabljajo predvsem za dokazovanje dejstev (vzrokov nekega dogodka).
Glavna težava pri razvoju ekspertnega sistema je oblikovanje baze znanj.
Človeški viri informacijskega sistema vključujejo le strokovnjake s področja IKT. Managerji in drugi končni uporabniki se ne obravnavajo kot del človeških virov IS.
Uspešnost IS v organizaciji merimo s hitrostjo procesorjev, velikostjo RAM-a, hitrostjo prenosnih poti, velikostjo diskov,
Različni IS organizacije (transakcijski, managerski, vodstveni, …) so medsebojno povezani.
Informacije, ki jih dobimo od sistemov za podporo odločanju in od ekspertnih sistemov predstavljajo znanje.
Informacijska arhitektura opredeljuje le tiste informacijske zahteve uporabnikov, ki jih realiziramo s transkacijskim IS.
DEXi je primer programa, namenjega razvoju sistemov za podporo odločanju.
Za uspešno delovanje IS zadošča primerna informacijsko-komunikacijska tehnologija.
IS, ki ga uporabi poslovodja v trgovini ko potrebuje poročilo o prodaji v preteklem tednu, lahko razvrstimo v kategorijo managerskih IS.
Pri vodstvenih IS ni potrebe po enostavnem uporabniškem vmesnikov, saj so vodstveni delavci dobro seznanjeni in dobro obvladajo računalniško tehnologijo.
DA | |
NE |
Znanje pridobimo z interpretacijo informacij.
DA | |
NE |
Značilnost transakcijskih IS je visoka stopnja agregacije podatkov.
DA | |
NE |
Uvedba sistemov za podporo odločanju zmanjša potrebo po odločanju uporabnikov.
DA | |
NE |
Uspešnost IS v neki organizaciji je neodvisna od učinkovitosti informacijske tehnologije, ki podpira poslovno strategijo podjetja.
DA | |
NE |
Ekspertni sistemi, ki pri sklepanju uporabljajo 'veriženje naprej' se uporabljajo predvsem za dokazovanje dejstev (vzrokov nekega dogodka).
DA | |
NE |
Glavna težava pri razvoju ekspertnega sistema je oblikovanje baze znanj.
DA | |
NE |
Človeški viri informacijskega sistema vključujejo le strokovnjake s področja IKT. Managerji in drugi končni uporabniki se ne obravnavajo kot del človeških virov IS.
DA | |
NE |
Uspešnost IS v organizaciji merimo s hitrostjo procesorjev, velikostjo RAM-a, hitrostjo prenosnih poti, velikostjo diskov,
DA | |
NE |
Različni IS organizacije (transakcijski, managerski, vodstveni, …) so medsebojno povezani.
DA | |
NE |
Informacije, ki jih dobimo od sistemov za podporo odločanju in od ekspertnih sistemov predstavljajo znanje.
DA | |
NE |
Informacijska arhitektura opredeljuje le tiste informacijske zahteve uporabnikov, ki jih realiziramo s transkacijskim IS.
DA | |
NE |
DEXi je primer programa, namenjega razvoju sistemov za podporo odločanju.
DA | |
NE |
Za uspešno delovanje IS zadošča primerna informacijsko-komunikacijska tehnologija.
DA | |
NE |
IS, ki ga uporabi poslovodja v trgovini ko potrebuje poročilo o prodaji v preteklem tednu, lahko razvrstimo v kategorijo managerskih IS.
DA | |
NE |
Pri vodstvenih IS ni potrebe po enostavnem uporabniškem vmesnikov, saj so vodstveni delavci dobro seznanjeni in dobro obvladajo računalniško tehnologijo.
DA | |
NE |