Visual Python


Seznami oziroma polja

V Pythonu je seznam kolekcija stvari. To so lahko števila, črke, besede vektorji, objekti, skratka, karkoli.  Tako je

 povrtnine=['petersilj','korencek','krompir','solata','zelje','paradiznik']

seznam povrtnin. Podobno je

 stevila =arange(0., 2.*pi, pi/100.)

polje enakomerno razporejenih števil v območju med  0 do 2*pi. Funkcija "arrange()" je funkcija pythona.  Spodnji primer ponazoruje, kako bi lahko v Vpythonu tvorili in rokovali s seznamom 3D predmetov:.

from visual import * 

N=25
seznam=[] #deklariramo seznam
for i in range(N): #Funkcija range() vrne polje N elementov ( 0,1,...N-1)

seznam+=[sphere(pos=(2*i-N,0,0),radius=0.5)] #dodajamo elemente v seznam.

if i%3==0: #vsaka tretja krogla naj bo modra

seznam[i].color=color.blue

seznam[i].velocity=vector(0,1,0) #Hitrost je usmerjena v smeri osi y

else:
my_list[i].velocity=vector(1,0,0) #Otherwise, velocity points in the x-direction.

dt=0.01

while 1: #Animate!
scene.autoscale=0
rate(1/dt)

for ball in my_list: #Another way of doing for loops in python. The program will step through every object in my_list and update its position.

ball.pos+=ball.velocity*dt


Koda programa je v datoteki array.py

Domača naloga

Naredi nekaj v treh dimenzijah. Sestavi program, ki tvori kubično mrežo, sestavljeno iz 125 krogel, med seboj razmaknjenih za eno enoto.