Visual Python


Primer klikanja z miško

Program prikazuje kroglo (pri čemer se avtomatsko tvori okno naslovljeno kot "scene"). Program neprestano čaka na klik z levim mišjim mgumbom. Ob vsakem kliku izpiše položaj miške in prikažev sceni  majhno rdečo kroglo. 

scene.range = 4
sphere() # prikaz bele krogle, kar zagotovi tudi tvorbo scene
while 1:
    if scene.mouse.clicked:
        m = scene.mouse.getclick()
        loc = m.pos
        print loc
        sphere(pos=loc, radius=0.1, color=(1,0,0))

Preskusi ta program. Če klikneš znotraj bele krogle, se ne bo na videz zgodilo nič.  To pač zato, ker velja klik v ravnini x,y in se zato rdeča kroglica pojavi znotraj bele krogle. Če sceno zavrtiš in nato klikneš, se bo mrdeča kroglica pojavila v novi ravnini, vzporedni z zaslonom in potekajoči skozi  " display.center". I
Če bi želel, da gredo vse rdeče krogle v ravnino  xy, naredi tako:

        loc = m.project(normal=(0,0,1))
        if loc: # loc je None, ce ni presecisca z ravnino
            print loc
            sphere(pos=loc, radius=0.1, color=(1,0,0))