from visual.controls import * |
from visual.controls import * def change(): # Called by controls when button is clicked if b.text == 'Click me': b.text = 'Try again' else: b.text = 'Click me' c = controls() # Create controls window # Create a button in the controls window: b = button( pos=(0,0), width=60, height=60, text='Click me', action=lambda: change() ) while 1: c.interact() # Check for mouse events and drive specified actions |
c
= controls(title='Kontrolno
okno', x=0, y=400, width=300, height=300, range=50) |
x, y Položaj okna na zaslonu (definirano v pikslih)
width, height Širina in višina okna v pikslih.
title Besedilo v naslovu okna.
range Območje, gledano od sredine vzdolž vsake osi. Privzeto je 100. Središče kontrolnega okna je vedno (0,0).
V kontrolnem oknu lahko tvorimo naslednje komponente:
button gumb za klikanje.Krmilne komponente imajo naslednje atribute:
pos Položaj komponente (center za button ali toggle, en konec drsnika slider, levi zgornji rob menuja)
color Privzeto je to siva barva
width Širina komponente
height Višina komponente
axis Os pri drsniku, ki kaže od "pos" proti drugemu koncu (podobno kot pri cilindru in puščici)
length Dolžina drsnika v smeri osi (axis)
min, max Minimalna in maksimalna vrednost za drsnik
value Vrednost stikala ("toggle") (je 0 ali 1) ali drsnika ("slider") (je odvisna od drsnikovih min in max). Vrednost stikala ali drsnika lahko nastavlamo ali beremo. Če jo nastavljamo, ustrezna komponenta to tudi grafično ponazori.
text Besedilo na gumbu ali v naslovu menuja
text0 Besedilo pod stikalom (ustreza njegovi vrednosti "value = 0")
text1 Besedilo nad stikalom (ustreza njegovi vrednosti 1)
action Določa Pythonov stavek, ki naj se izvede, ko rokujemo s kontrolno mkomponento
items Le pri menujih. To je seznam elementov menuja. Primer, kako dodamo element v menu z imenom m1:
m1.items.append( ('Rdeca', lambda: barvaKocke(color.red)) ) |